Koronaviruset

Senteret er i drift som vanlig, men vi vil verne klienter og ansatte mot smitte. Bestill videokonsultasjon hvis du eller noen i din familie har:

- Feber, hoste, sår hals, er tungpustet eller har magesmerter uten kjent årsak

- Har hatt nærkontakt med bekreftet koronasmittet siste 10 dager eller er i karantene

- Har oppholdt deg utenfor Norge de siste 10 dagene

Vårt mål er å tilby et raskt tilgjengelig tilbud med høy faglig kvalitet. Våre psykologer tilbyr rådgivning, veiledning og terapi. Tilbudet skreddersys ut i fra dine ønsker og behov.

Vårt tilbud retter seg mot voksne, og i all hovedsak bedriver vi individualbehandling. Noen søker bistand for behandling av psykiske problemer, andre ønsker hjelp med mer daglige problemer som bidrar til redusert livskvalitet. Vi bistår ved ulike livskriser, alvorlig sykdom, og lidelser som angst, depresjon og søvnvansker. Vi har spisskompetanse på bistand etter traumatiske hendelser som vold og ulykker.

Hvem kan søke hjelp?

Vi tar imot private klienter, henvisning via helseforsikring og henvisninger fra arbeidsgiver. Vi inngår også egne avtaler med bedrifter som ønsker et fast tilbud om psykologtjenester til sine ansatte.

Vi har ingen refusjonsordning og det kreves heller ingen henvisning fra fastlege.

Behandling via video

Vi kan også tilby behandling via video. Vi benytter oss av en moderne videløsning som er kryptert og møter alle krav for levering av digitale helsetjenester.

Timebestilling

Vi har online booking, gå til Online booking for å se ledige timer og gjøre bestilling.

Timer kan også bestilles på telefon 22 34 08 00, eller via kontaktskjema

Det kreves ingen henvisning.

Vi besvarer alle henvendelser raskt.

Åpningstid

Vi har åpent alle hverdager 0900-1600.

Vi har kveldklinikk til kl 2000 enkelte ukedager.

Priser

Pris vanlig konsultasjon (45 minutter): 1380 kr

Pris krisesamtale-samme dag (60 minutter): 2200 kr

Timer betales fortløpende enten via bankterminal eller Vipps til 513046.

stress2